Reklamace zboží
REKLAMACE ZBOŽÍ
Jak postupovat při reklamaci produktu:
-
Vyplňte reklamační formulář, který naleznete ZDE.
Formulář zašlete na e-mailovou adresu info@furnituro.cz společně s fotografiemi reklamovaného produktu. Pro rychlejší vyřízení přiložte fotografii produktu z dálky i detail poškození. -
Zabalte produkt zpět do původního obalu a přiložte vyplněný reklamační formulář.
Zajistěte, aby byla zásilka dostatečně zabalená a nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Můžete použít bublinkovou fólii, noviny nebo jiný vhodný materiál. -
Řádně zabalenou zásilku odešlete na níže uvedenou adresu.
Nezapomeňte připsat vaše číslo objednávky.
Adresa pro zaslání reklamace a vrácení:
Furnituro Design s.r.o.
U Jatek 600/2
790 01 Jeseník
Česká republika
Telefonický kontakt: +420 725 277 554
- Zpracování reklamace proběhne v co nejkratší době.
Po přijetí a kontrole zásilky vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu. Ať už si přejete vrácení peněz nebo výměnu produktu, vždy se vynasnažíme najít nejlepší řešení.
Upozornění k záruce:
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- Mechanickým poškozením zboží.
- Používáním v nevhodných podmínkách (vlhkost, teplota, prašnost).
- Špatným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží.
- Používáním v rozporu s dokumentací.
- Změnami provedenými zákazníkem.
- Poškozením způsobeným přírodními živly nebo vyšší mocí.
Pokud potřebujete další pomoc nebo máte dotazy, kontaktujte nás kdykoliv na info@furnituro.cz nebo na telefonním čísle +420 725 277 554. Rádi vám pomůžeme s celým procesem.
Více o podmínkách reklamace a vrácení najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.